ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
سرخط خبرها

چرا وام بازنشستگان تأمین‌اجتماعی واریز نشد؟ | مشکل ارسال پیامک چیست؟

  • کد خبر: ۷۹۷۰۲
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
  • ۷
چرا وام بازنشستگان تأمین‌اجتماعی واریز نشد؟ | مشکل ارسال پیامک چیست؟
امروز (دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰) بازنشستگان همچنان در انتظار واریز وام هفت میلیون تومانی هستند، وامی که قرار بود دیروز به حساب بازنشستگان واریز شود، اما واریز نشده. چون پیامک تایید ثبت اطلاعات متقاضیان با مشکل مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دو مرحله از وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شده است. وامی که گفته می‌شود تاکنون ۱۲ هزار بازنشسته آن را دریافت کرده‌اند. روز گذشته هم قرار بود دور سوم وام بازنشستگان واریز شود که نشد. اما مشکل چیست؟

 

آنگونه که علی دهقان کیا، رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفته: در روند پرداخت وام هفت میلیون تومانی، ایرادات و مشکلات قانونی وجود دارد که در حال رایزنی و تلاش برای حل این مشکلات هستیم.

 

اما به نظر می‌رسد کل مشکل به موضوعات قانونی محدود نمی‌شود و بخشی از مشکل به دلیل عدم دریافت یک پیامک است.

 

بعد از اینکه بازنشستگان برای دریافت وام هفت میلیونی ثبت نام می‌کنند باید کد تاییدی دریافت کنند که منزله اتمام و ثبت‌نام موفق است. اما گویا بسیاری از بازنشستگان این پیامک را دریافت نکرده‌اند و همین روند واریز وام بازنشستگان را با مشکل مواجه کرده است.

 

بسیاری از بازنشستگان می‌گویند بعد از ثبت نام موفق و کامل، نیازی به تایید پیامکی نیست, اما رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفته امیدواریم مشکل ارسال پیامک به زودی حل شود و پرداخت وام‌ها با سهولت بیشتری امکان‌پذیر شود.

 

شرایط دریافت وام ۷ میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی

وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در دو مرحله و به ۱۲ هزار بازنشسته پرداخت شده است. دیگر بازنشستگان هم می‌توانند برای دریافت این وام تقاضا بدهند.

 

براساس برنامه‌ریزی سازمان تأمین اجتماعی، اوایل هر ماه سایت مربوط به ثبت‌نام وام بازنشستگان باز می‌شود و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آن برای دریافت وام قرض‌الحسنه ثبت‌نام کنند.

 

مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی تنها ۷ میلیون تومان است که به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و کارمزد آن چهار درصد است و بازپرداخت آن هم دو ساله است.

 

بازنشستگان برای دریافت این وام می‌توانند ابتدای هر ماه به سایت کانون کارگران و بازنشستگان بمراجعه و ثبت‌نام کنند. این وام قرار است به ۴۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی پرداخت شود.

منبع: تجارت‌نیوز


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
علی دهقان کیا{فداکار}لطفا شما حرف نزن وام 7میلیونی36ماه بودبخاطر شما24ماه شد برای تاییدوام دادن عدد1بودکه تغییربه دادن عدد2برای انصراف شدوقراربودکه دیروزواریز شود ایرادات ومشکلات قانونی وجوددارد؟؟!!راستی ازشما که کاری برنمیایدنظرهم ندهید. جالبه بااینهمه باسوادونخبه همه ماهه سر پرداختی وام مشکل پیش میاد؟!ای دروغگو!.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
وام دادن راازسازمان بازنشستگی کشوری یاد بگیریدگویا انها ازکانونهاوانجمنهاوتشکلهای ما هم باسوادترندوهمدلسوزتروکارامدترند
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
باسلام . مجلس محترم شورای اسلامی ایران ( امور پژوهشی ) خواهشن در خصوص متناسب سازی نظر منفی که اگر حقوق اضافه شود تور بیشترمیشود . تور از زمان احمدی نژاد شروع شد با پرداخت یارانه بد‌ون پشتوانه . حالا ابی ریخته شده بر زمین . مجلس محترم چنانچه می خواهید تورم منفی شود . تفاوت نرخ کالا را خودتان از حساب ملی هرشخص ایرانی . نفت و خاک ایران . برداشت و به تولید کننده و حتی وارد کننده پرداخت کنید .

چالش برای د‌ولت پاک و صادقی چون آقای ریسی بوجود نیاورید . از الان بذر بدبینی و چه کنم را نپاشید . زیرا هم حقوق و زندگی بهتر ومعیشت مردم و هم تورم قابل کنترل است . موفق باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
بانک رفاه نگویید بانک ربا خور بگویید
ربابه فعله عراقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
واریز نشده خیلی وقته ثبت نام کر دم
علی اکبر پاکزاد هستم چرا وام ۱۲ میلیونی درخواست داد بودم واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
0
رفعت مظاهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
۴ ساله ثبت نام کردم و هنوز نوبتم نشده اخرین بار که اوایل سال ۱۴۰۱ قرار بود نوبتم باشه وام بکلی قطع شده مسخره کردید مردم را؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->